FAQs

T’ho expliquem pas a pas:

1. Navega per la nostra botiga online, per categoria o subcategoria de producte. Fent click sobre un producte accediràs a la seva fitxa on hi podràs ampliar la imatge, veure la informació del producte i els diferents formats disponibles si en té.

2. Si estàs cercant un producte en concret, sota el menú de categories de l’esquerra tens a disposició un cercador de productes.

3. Faci click sobre el botó ‘Afegeix a la cistella‘ per seleccionar el producte que vulguis comprar. Si en vols més d’una unitat, accedint a la fitxa del producte, a sobre d’aquest mateix botó, podràs seleccionar la quantitat que vulguis.

4. Al menú ‘Cistella‘ (menú superior a la dreta) podràs veure en tot moment els productes que has afegit. Pots treure els que ja no t’interessin, accedir al pagament amb el botó ‘Finalitza la compra’ o ampliar la vista a ‘Visualitza la cistella’ per veure-la millor i afegir un cupó si el tens.

5. Pots calcular els costs d’enviament abans d’accedir a la pàgina de pagament introduint la teva direcció. Si la teva comanda és superior a 50€ l’enviament serà gratuït!

6. Accedeix al botó ‘Finalitza la compra‘ per efectuar el pagament i escollir l’entrega.

7. Finalitzar compra: ens hauràs de donar els detalls de facturació i la direcció d’entrega. El telèfon i el mail són per poder contactar-te en cas de no trobar-te a la direcció d’entrega o per gestionar qualsevol incident.

Entre 24 i 72 hores laborables. Aquest marge depèn del lloc d’entrega i del dia en el qual s’ha efectuat la comanda.

Cap problema! En el moment d’efectuar el pagament ens ho pot especificar en el camp ‘Notes de comanda’, explicant quin dia prefereixes rebre-la.

A la pàgina de la cistella tindràs l’opció de seleccionar que la comanda sigui per regal. Quan cliquis ‘És per regalar?‘ podràs escriure un missatge i si vols que t’emboliquem el regal per 3.00€
Un cop vagis a caixa ens podràs indicar la direcció d’entrega.

A la secció de Packs  pots escollir una de les nostres llaunes buida, perquè dissenyis el teu propi Pack:

  1. Afegeix la llauna que més t’agradi a la cistella.
  2. Navega pel nostre catàleg i afegeix els productes que vols posar a dins.
  3. Ho enviarem a la direcció que ens especifiquis. Si vols que sigui per regal i deixar una nota, a la pàgina de cistella trobaràs l’opció de deixar un missatge (dins del botó “És per regalar?”).
  4. Gaudir-ho!

Tenim diversos mètodes de pagament perquè trobis el que sigui més pràctic:

  • Amb targeta de crèdit o dèbit. S’efectua a través la passarela de TPV Virtual Redsys, amb el protocol de seguretat SSL. Admet Visa, MasterCard, American Express, Diners Club, JCB i Citicorp
  • Transferència Bancaria. En el moment d’efectuar el pagament, ens pots fer una transferència al número IBAN que et proporcionem (ES59 2100 0974 8602 0010 9399). Quan rebem el comprovant o el cobrament processarem la comanda. Només demanem que a la referència de la transferència indiquis el teu Nom i Cognom.
  • Bizum. Si tens el servei de Bizum (https://bizum.es/) al teu telèfon mòbil, podràs pagar directament amb el teu número de telèfon i la teva clau Bizum. Rebràs per SMS una clau única per confirmar el pagament.
  • Google Pay i Apple Pay. Si tens configurat al teu navegador o mòbil un dels dos sistemes de pagament ràpid, a la pàgina de cistella t’apareixerà l’opció per poder pagar sense haver de passar a la següent pàgina. Els serveis de Google i Apple ompliran per tu les dades necessàries perquè t’enviem la comanda.

S’admeten devolucions fins 5 dies després de rebre la comanda, 2 dies si es tracta d’un producte fresc. Degut a la naturalesa del producte, aquest ha d’estar sense obrir i l’embalatge intacte.

En el cas de productes en mal estat o defectuosos, els terminis s’estenen i ho gestionarem a part (per poder gestionar cada cas amb el fabricant). Podràs escollir devolució o que t’enviem el mateix producte en perfectes condicions. Contacta’ns, si hi ha algun problema ho volem saber per poder oferir-te la millor solució possible!

Si tens un restaurant, botiga o càtering, escriu-nos a comercial@olivias.es o truca’ns al 93 443 66 60. Tenim més de  15 anys d’experiència en el sector HORECA (olivias.es/horeca/) i en garantir una atenció personalitzada que acompanya la nostra gamma de productes.

Us podeu descarregar la nostra APP tant per Android com per iOS. Amb l’APP instal·lada al mòbil, us haureu de registrar i ja podreu començar a comprar en el moment!

*Els cupons de la web no s’apliquen a l’APP

Ens pots escriure a: comercial@olivias.es o trucar-nos al: 93 443 66 60 

Si ho prefereixes ens pots fins i tot escriure per WhatsApp al 647 81 53 85. No oblidis dir-nos qui ets!